Home  
    Mayor  
    Deputy Mayor  
    Metropolitan Commissioner  
    Departments  
    KMC Directory  
    Photo Gallery  
    Video Gallery  
       
 
 
       
    Tender Information  
    KMC Function  
    Tenders  
    Grand Auctions  
    Section 144 CR.P.C  
    Notifications  
    KMC Resolution  
       
 
 
       
    Public Notice  
    Information  
    National Holidays  
    Prayer Timings  
    Archive  
       


 
 
 
 
     
  میئر کراچی وسیم اختر نے کہا ہے کہ کراچی میں بڑے پیمانے پر شجرکاری مہم شرع کی گئی ہے، گلشن اقبال میں 25ہزار پودے لگائیں جائیں گے۔  
     
  10-Sep-2018  
     
   
     
  میئر کراچی وسیم اختر نے کہا ہے کہ دنیا میں سب سے بڑا مافیا کراچی میں ہے جن میں کچرا مافیا، الیکٹرک مافیا، لینڈ مافیاہر طرح سے کراچی کو تبا کرنا چاہ رہا ہے، ماضی میں کراچی کو انتظامی طورپر ڈسٹرکٹ بنا کر ٹکرے ٹکڑے کردیا گیا تاکہ ایم کیو ایم کو ووٹ نہ مل سکے۔ پیپلز پارٹی نے کراچی کا برا حال کردیا ، لاہور میں تو براہ راست ووٹوں سے میئر بنایا جاسکتا ہے مگر کراچی میں یہ کیسے ممکن ہے، یہاں 6 میئر بنانا پڑیں گے۔ کراچی میں گزشتہ دس سالوں میں ایسے ایسے کام ہوئے جو تاریخ کا سیاہ باب ہیں۔ کراچی میں بڑے پیمانے پر شجرکاری مہم شرع کی گئی ہے، گلشن اقبال میں 25ہزار پودے لگائیں جائیں گے۔ یہ بات انہوں نے پیر کی سہ پہر گلشن اقبال بلاک 13ڈی میں شجرکاری مہم کے سلسلے میں منعقدہ تقریب سے حطاب کرتے کہی ۔ اس موقے پر ڈی ایم سی ایسٹ چیئرمین معییدانور، وائس چیرمین عبدالرؤف، کے این اکیڈمی کے سربراہ خلیل احمد نینی تال والا، جنید نینی تال والا، یوسی 21کے چیئرمین محمد عدنان ، سماجی شخصیت غلام محمد خان ، چیئرپرسن میڈیا منجمنٹ کمیٹی کے ایم سی سبحین غوری، پارکس کمیٹی کے چیئرمین خرم فرحان اور دیگر منتخب نماندے بھی موجود تھے۔ میئر کراچی وسیم اختر نے کہا کہ ہمیں کئی چیلنجوں کا سامنا ہے ،جب ہم تجاوزات ہٹانے کے لئے جاتے ہیں تو وہاں مافیا سے سامناہوتا ہے بحرحال ہم ان سے نبردآزما ہوکررہیں گے انہوں نے کہاکہ گلشن اقبال میں گیلانی ریلوے اسٹیشن سے لے کر گلشن فلائی اوور تک بلاک 1، بلاک2، بلاک5 اور 13ڈی تک 25 ہزار پودے لگا ئے جارہے ہیں جن سے اس پورے علاقہ میں سرسبز ہوگا اور ماحول میں بہتری آئے گی ۔ اور سڑکیں اور چوراہے خوبصورت لگیں گے۔ ،تقریب سے خطاب کرتے ہوئے کے این اکڈمی کے خلیل احمد نینی تال والا نے کہا کہ نہ صرف اس مہم میں پودے لگائیں گے بلکہ ان کی نگہداشت اور پانی بھی دینے کاکام انجام دیں گے اور ٹری گارڈز بھی ہماری جانب سے لگاے جائیں گے۔ انہوں نے کہا ہمارا ادارہ کے این اکیڈمی صرف تعلیم نہیں دیتا تربیت بھی مہیا کرتا ہے ، کراچی کی بہتری کیلئے اورترقی کے لئے جو ہوسکا کریں گے اور میئرکراچی کا ساتھ دیں گے۔ بعدازاں میئر کراچی وسیم اختر نے گرین بیلٹ میں پودا لگا کر شجرکاری مہم کا باقاعدہ افتتاح کیا۔  
     
     
   
     
     

 

 

 

 

 
 
     
 

Copyright © 2011-2012 Karachi Metropolitan Corporation. All rights reserved.
The KMC will not be responsible for the content of external internet sites. / Login  / Webmail  / Webmail 2  / 1339 Executive Dashboard